Întrebări frecvente
Produsele pot fi comandate exclusiv online pe www.cristianaoprea.ro.
Modalitățile de plată acceptate sunt plata online cu cardul (prin mobilpay) sau numerar la livrare (plata ramburs către curier în momentul sosirii produselor).
Plata online este securizată, iar la finalul comenzii veți fi redirecționat către prestatorul de plăți mobilpay.ro.
Opțiunea “Numerar la livrare” presupune plata ramburs către curier a sumei aferente produselor comandate și livrate.
Pentru că știm cât de important este ca tricourile pe care le comanzi să ți se potrivească perfect, am pregătit pentru tine un ghid de mărimi.
Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare.
Durata maximă de livrare este de 14 zile din momentul confirmării prin email a procesării comenzii.
Odată ce comanda a fost înregistrată și plata confirmată (în cazul plăților cu cardul prin mobilpay), veți primi un email de confirmare (verificați și folderul SPAM). Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate. De asemenea, în cazul în care ați selectat ca metodă de plată Numerar la livrare ne rezervăm dreptul de a reconfirma comanda printr-un apel la numărul de telefon sau printr-un mesaj la adresa de email furnizate de dumneavoastră prin formularul de finalizare a comenzii. În cazul în care la crearea contului au fost introduse date eronate și nu vă putem contacta pentru confirmarea comenzii, aceasta nu va putea fi procesată și va fi anulată.
Statusul comenzii îl puteți afla printr-o solicitare transmisă prin email la goodies@emoticar.ro sau telefonic la 0723 134 726.
În cazul în care comanda trebuie anulată sau modificată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa goodies@emoticar.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă procesată, solicitarea va fi onorată cu returnarea integrală a sumei plătite (în cazul plății cu cardul) sau fără taxe suplimentare (în cazul opțiunii plată numerar la livrare). În cazul în care comanda a fost deja procesată și livrată/este în curs de livrare, consultă secțiunea Retururi pentru mai multe detalii despre condițiile de retur și despre modalitatea de restituire a banilor.
Vă vom trimite un email pentru a vă confirma faptul că am intrat în posesia produselor returnate (verificați și folderul SPAM). Dacă după 3 zile lucrătoare de la data predării coletului către curier nu primiți o confirmare din partea noastră, vă rugăm să ne contactați prin email la goodies@emoticar.ro sau telefonic la numarul 0723 134 726.