Retururi
Cum returnezi un produs
CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE CONDIȚIILE DE RETUR?
Conform legii comerțului la distanță (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014), dacă produsul comandat este diferit de așteptările tale, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin pretul de livrare) într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități.
- Costurile de retur sunt suportate de către client.
- Pentru a putea fi acceptat returul, produsul trebuie să fie nou, nefolosit și ambalat în ambalajul original.
- Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur.
- În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face în cel mult 14 de zile de la retur prin virament bancar în contul indicat de tine în formularul de retur sau în solicitarea trimisă pe email la goodies@emoticar.ro.
- În cazul în care optezi pentru un alt produs, termenul de livrare este cel standard, adică maxim 14 zile de la data procesării noii comenzi.
- Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.
PRODUSE DEFECTE SAU PRODUSE LIVRATE GREȘIT
- În cazul în care produsul prezintă defecțiuni sau ți-a fost livrat un alt produs decât cel din comandă, acesta va fi înlocuit gratuit, în urma completării formularului de retur.
De luni până vineri între 10:00-18:00 ne poți contacta pe email la goodies@emoticar.ro sau telefonic în legătură cu produsele comandate online la 0723 134 726.
Dacă ai întrebări sau nelămuriri în legătură cu produsele comandate online, scrie-ne un mail și îți vom răspunde în maxim 48 de ore în zilele lucrătoare.