Anul nou în motorsport începe în martie – top 3 rezoluții și cealaltă jumătate

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest

2016 a fost un an agitat, așa cum, probabil, sunt toate începuturile unui drum ales din pasiune. Am debutat cu posibil cel mai greu raliu din România – Raliul Brașovului – și mi-am dat seama cât de greu și de frumos este sportul de care m-am îndrăgostit, dar și cât de mult voi avea de muncit.

Am continuat cu Raliul Sibiului, tot în postura de pilot, unde am avut norocul să o am alături pe prietena mea, copilotul Diana Hațegan, care este cel puțin la fel de dedicată ca și mine acestui sport.

Mi s-a părut un fel de „trial and error”, când am decis că motorsportul poate fi mai mult decât o pasiune. În 2017 continui și mai hotărâtă proiectele în care m-am implicat – Cupa DACIA, despre care cred că merită promovată și încurajată, fiind unul dintre promotorii automobilismului românesc și locul unde se conturează noi talente în acest sport și Emoticar – blogul meu despre mașini cu poveste, unde voi continua să scriu sincer despre cât de înfricoșător și incredibil e în mașina de curse.

În altă ordine de idei, sunt câteva personaje cu care trebuie să faceți cunoștință, pentru că le veți tot întâlni anul acesta:

1. Meet Ioana – jumătatea echipajului feminin Cupa DACIA debutanți

[vc_single_image image=”381″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]foto: Dacian Nicolae Dicu

“Concurez pentru că este pasiunea mea! Am fost atrasă din copilarie de domeniul auto datorită tatălui meu, care mi-a fost mereu alături, iar mai tarziu, împreună cu fratele meu, Andrei, care este pilot, am participat la câteva curse.

Anul acesta îmi doresc ca, împreună cu Cristiana, să concurăm la cât mai multe etape. Sper să avem cât mai multe experiențe frumoase si fructuoase.”

Scurt și la obiect. Sunt (ne)răbdătoare să construim un echipaj puternic și să acumulăm cât mai multă experiență.

2. Meet Sean D’Or – materialul de concurs cu care vom acumula mai multă experiență

[dt_carousel autoplay=”y” autoplay_speed=”2000″ arrows=”n” slides_on_wide_desk=”3″][vc_single_image image=”390″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”389″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”388″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”387″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”391″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”383″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”384″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”385″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”386″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][/dt_carousel]În 2016, într-un timp scurt am învățat foarte multe lucruri și am luat cea mai importantă decizie de până acum: am investit în propria mașină de curse, o Dacia Sandero – concept George Grigorescu, producție Dan Gîrtofan – 115 CP/6000 rpm, 220 Nm/3800 rpm. Un mic motor de 0.9 Tce și o mare personalitate, că doar e al meu.

Da, l-am botezat Sean D’Or, pentru că eu cred că este sănătos ca, din când în când, să nu ne luam așa de tare în serios.

3. Join me in the Dare to be Different community – flori, fete și mașini de curse

[vc_single_image image=”380″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]Mi-aș dori să fim mai multe femei în roluri de sportivi, în automobilismul românesc. Faptul că suntem puține (clișeul “singura femeie…”) nu e un lucru neapărat pozitiv, în special pentru că eu cred că perspectiva feminină completează foarte frumos acest sport.

Tocmai de aceea, de anul acesta sunt membră în organizația “Dare to be Different”, înființată de Susie Wolff, comunitate ce are ca obiectiv principal descoperirea și promovarea talentului feminin în motorsport.

4. bonus! Centrul de excelență în automobilism – București

[vc_single_image image=”382″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]Pentru cei dintre voi care mă știți, mai am puțin și scap. Pentru cei care nu sunteți la curent, sunt în ultimul an la Arhitectură. Iar ca temă pentru proiectul de diplomă am ales, destul de firesc, să proiectez ceea ce am scris mai sus – un centru de excelență în automobilism.

Proiectul cuprinde un circuit omologat Formula 1, un circuit de rallycross, o pistă de karting indoor și una outdoor, spațiu de învățământ pentru domenii conexe (mecanici, paramedici, arbitri), un muzeu al automobilismului românesc, un centru medical, hotel, gradene pentru 100.000 de spectatori, zone tehnice – media – VIP și alte cele…

Dacă vi se pare că proiectul sună interesant și aveți idei sau sugestii, le aștept cu drag pe mail sau pe social media.

Articole similare

Cars & Roads by Michelin 2021

Jurnalismul auto nu a fost niciodată doar despre fișa tehnică a mașinii. De fapt, acesta este primul lucru pe care îl parcurg rapid atunci când …

Tradiția schimbării anvelopelor de vară

Doar nu credeați că trec de la anvelopele de iarnă la cele de vară doar în funcție de prognoza meteo? Pentru că noi, oamenii din …

Experiența Mokka de ziua mea

Când am fost invitată să particip două zile la Opel Mokka Experience nu știam la ce să mă aștept. Nu pentru că îmi displăcea ideea …

Un nou capitol: emoticar.ro devine cristianaoprea.ro

Acum 6 ani începeam să scriu despre mașinile familiei, căutând o evadare din arhitectura pe care o studiam pe atunci la Mincu. Mi-a plăcut să …