JURNAL DE PILOT

Rally Sliven 2018 – un record neașteptat

Au trecut aproape două luni de la unul dintre cele mai frumoase raliuri la care am participat. Știu, există tot felul de glume și povești …

JURNAL DE PILOT

Acest articol este un pamflet și ar trebui să…

…ar trebui să mă amuz, nu-i așa? În mod normal, un sportiv, un antreprenor sau în general un om care face ceva bine în România …

JURNAL DE PILOT

În căutarea celor 4 secunde – Raliul Brașovului 2018

Brașov, 24 martie 2018. Primul raliu din carieră în care aveam lipit pe mașină un număr de două cifre, în loc de trei. Dădusem jos …

JURNAL DE PILOT

Retrospectiva fără perdea a sezonului de debut

Un sezon. 7 raliuri. Poate că nu sună mult, însă mie una mi se pare incredibil cât de multe lucruri am învățat pe propria piele …

BUJII

De la arhitectură la mașini – o nouă etapă

Am avut nevoie de câteva zile în care să conștientizez cu adevărat ce mi s-a întâmplat. Drumul meu prin cele două facultăți – Urbanism și …

JURNAL DE PILOT

Subiect tabu: frica de moarte

După clasica “cum ai ajuns/cum este să fii femeie în acest sport al bărbaților?”, aproape întotdeauna urmează întrebarea “și, nu ți-e frică?”. Răspunsul simplu ar fi: …

JURNAL DE PILOT

Câteva lucruri despre egoism

Am început sezonul cât se poate de bine. Tess Rally, adică Raliul Brașovului, ne-a întâmpinat cu o vreme neobișnuit de frumoasă, iar asta m-a făcut …

BUJII

Anul nou în motorsport începe în martie – top 3 rezoluții și cealaltă jumătate

2016 a fost un an agitat, așa cum, probabil, sunt toate începuturile unui drum ales din pasiune. Am debutat cu posibil cel mai greu raliu …

JURNAL DE PILOT

Copilot Predator

Exact acum un an, la Transilvania Rally 2015, învățam cum se face dictarea de raliu și ce ar trebui să facă un copilot. Iar acum, …