Piese de la dezmembrări și cosmetice

Sunt praf la mecanică. De fapt, eram praf la mecanică. După 2 sezoane complete de raliuri, pot spune că acum sunt o idee mai puțin praf la mecanică. Cel puțin, nevoia și lipsa bugetului m-au învățat cât de important este să știu exact ce piese am nevoie și care e prețul real – evident, și unde vin ele pe mașină și care e rolul lor :)) . În special în cazul pieselor de la dezmembrări, am avut o mare provocare în a pune problema cu vânzătorii, care întotdeauna când auzeau o voce de femeie la telefon majorau prețul corect cu vreo 20-25%. 

Treaba asta cu piesele de mașină e foarte similară cu shoppingul de cosmetice. Testezi diverși furnizori, te lămurești ce funcționează pentru tine, care sunt prețurile, care sunt “the essentials”.  Uneori, găsești piese pe olx la un preț ciudat de mic și te bucuri ca de black friday.

Primul examen în “shopping de piese” l-am avut vara asta, după ce m-am răsturnat. Lista nu a fost tocmai scurtă: trager, bară, capotă, aripă, parbriz, oglindă laterală (absolut consumabile, am schimbat vreo 3 anul ăsta) au fost o parte din necesar. Într-un fel, m-am amuzat gândindu-mă că elementele de caroserie de la dezmembrări sunt cam ca alesul cremelor de față, pentru efectul pe care ți le oferă: textură impecabilă, culoare uniformă, fără imperfecțiuni – pentru o suprafață gata de “colantat”. 

Misiunea nu a fost atât de dificilă precum pare, pentru că știu câțiva oameni care deja nu mai încearcă să mă ia peste picior, îmi oferă un preț corect și au de obicei piese de Sandero pe stoc. Și acum urmează partea în care probabil mulți dintre cititorii mei bărbați vor închide acest articol – DAR de curiozitate citiți până la capăt, să vedeți cam cât mă pot amuza ca “femeie în motorsport”. 

În ceea ce privește îngrijirea tenului la raliu, principiul este KISS – Keep it stupid simple. Pe de o parte ca să nu mă car cu multe bagaje la mine, spre bucuria lui Tudor, pe de alta pentru că oricum nu am nici timp, nici chef să mă dau cu 5 creme, serumuri, tonere sau alte chestii. De-a lungul anilor mi-am simplificat mult rutina și unele dintre produsele mele esențiale sunt cele de la Apivita care 1. sunt naturale 2. pot fi folosite și de bărbați (bonus pentru cei dintre voi care ați citit până aici)

La raliu, am întotdeauna în rucsac un strugurel și sprayul de față cu ceai de munte grecesc, care hidratează, răcorește și mă ajută să mă simt mai puțin plină de praf în timpul zilei. Mai am uneori și crema de soare cu SPF 30 cu care mă dau dimineața – e un must have, pentru că în echipament am o singură mică bucățică de față care ia tot greul razelor UV, non-stop. Și vorba aia, e singura bucată de piele care apare în poze. Laptele demachiant îl folosesc seara, înaintea gelului exfoliant care curăță în profunzime mizeria de peste zi. Masca este pentru răsfățul de duminică, când fața mea e foarte uscată după ce stăm 2 zile în mașina de curse, unde temperaturile pot ajunge și la 50-60 de grade.

Fetelor: uneori este eliberator să îți permiți să păstrezi totul la un minim absolut, iar atunci când vorbim de ingrediente naturale e și mai bine. Nu fiecare zi din viața mea e așa, acasă am și eu sertarele cu diverse creme și serumuri, dar de când m-am apucat de raliuri am învățat cât de important este să te poți mulțumi cu puține lucruri, care își fac efectul – pe de o parte din cauza bugetului care se duce DOAR pe raliuri, pe de alta pentru că am găsit o soluție cu care fața mea e happy.

Băieți: you see, it’s not rocket science? Și dacă aveți probleme cu tenul, 1-2 produse bune s-ar putea să vă ajute. 

Aș putea continua cu o comparație dintre make-up și ulei de motor, elementele de mecanică sau alte piese cu coduri și specificații exacte (curea de accesorii nesuferită, la tine mă refer), dar mă păstrez pentru când o să adun suficiente produse de make-up faine pe care o să vreau să vi le arăt. Vorba aia, doar Emoticar e un blog despre #mașinicupoveste, așa că de ce să nu fac fashion&beauty with a twist.

Mulțumesc Apivita for keeping it real! 

*Da, pozele sunt cu bujori pentru că le-am făcut în mai. Am scris aici ce s-a întâmplat între timp cu mine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Cupra Tribe: Formentor facelift 2024

Cupra Formentor întoarce capete pe stradă și provoacă întrebări pe buzele privitorilor. Ce marcă e? Câți cai are? Curiozitatea e justificată, Formentor fiind primul model …

Când montăm anvelopele de iarnă?

Hai să demontăm un mit pe care sigur îl veți auzi foarte des în următoarea perioada: data la care trebuie să schimbăm anvelopele de iarnă. …

Stronger Together – Vitesco Technologies devine Schaeffler

Mulțumesc Vitesco Technologies! Bine ai venit, Schaeffler! 1 octombrie a marcat prima zi a fuziunii dintre Vitesco Technologies și Schaeffler. Compania Schaeffler, lider în tehnologie …

Cupra Tribe: Leon facelift 2024

Poate că sună ciudat, dar acesta este primul Leon pe care îl testez. Când spun “îl testez”, mă refer la un test drive ca jurnalist …