Cum a fost pe partea corectă a mașinii…

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest

Deci, ia spune-mi: cum a fost la raliu? Ce ai făcut? Cum ți s-a părut? Întrebarea este pe buzele tuturor, sub o formă sau alta. Iar eu încă mă dezmeticesc.

Voi fi extrem de sinceră: a fost foarte greu. Obositor, stresant, un rollercoaster emoțional și o concentrare de oțel pusă la încercare în feluri care, uneori, m-au luat prin surprindere.[vc_single_image image=”595″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]Știam că va fi așa, mi s-a spus – Raliul Brașovului – vreme capricioasă, poate cel mai greu raliu pe asfalt. Babarunca – regina probelor speciale – cu toate astea, am învățat extrem de multe lucruri și pentru asta sunt pe de o parte recunoscătoare, pe de alta sunt entuziasmată pentru următorul raliu. Cum s-ar spune…The game is on.

Am mai spus-o și o să o mai spun: motorsportul nu este despre cine are cea mai rapidă mașină sau cei mai mulți bani, nici despre condiția fizică. Desigur, nu spun că toate astea nu contează. Dar raliurile sunt, în mod special, despre mindset.[vc_single_image image=”589″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”602″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”][vc_single_image image=”600″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]Rally tip #1: Organizat sau spontan, lasă loc pentru neprevăzute…

Eram conștientă de faptul că trec de la coastă la raliu… aproape. Am început să simt diferențele cam cu două zile înainte de startul competiției când… căutam disperată să împrumut un intercom! Știți voi, așa numita stație, micul obiect agățat de rollbar la care ne conectăm căștile, care au câte un microfon atașat, în așa fel încât copilotul să dicteze pe parcursul probei traseul…

Ultimul timp din clasament, primele lupte câștigate…

…cu mine însămi:

La Shakedown, după prima răsucire la câțiva centimetri de copaci, învățând comportamentul anvelopelor de curse Michelin, cu care am avut contact pentru prima dată chiar atunci. M-am redresat și am mai făcut încă două treceri.[vc_single_image image=”601″ img_size=”full” alignment=”center” image_hovers=”false”]Rally tip #2: Never give up… sau arta de a te lua la întrecere cu tine însuți.

S-a întâmplat pe PS4 (proba specială numărul 4) – Babarunca, când am mers până la capăt într-un ritm susținut, în ciuda faptului că m-au depășit 3 mașini. Am auzit chiar că la un moment dat apăream abandonate pe rezultatele live… ?

Last but not least, ultima luptă câștigată a fost chiar la sosirea ultimei probe, coborârea din Poiana Brașov pe ninsoare, când mi-am atins obiectivul: am terminat cu bine raliul, primul meu raliu în calitate de pilot.

Weekend plăcut și urmați-vă visul!

Mulțumesc pentru fotografii: Sorin & Mihaela Pop – Rallyzoom.ro, Rally Cow, Adrian Torjoc & Bogdan Barabaș – A&B, Black Ice – Photography

Articole similare

Cars & Roads by Michelin 2021

Jurnalismul auto nu a fost niciodată doar despre fișa tehnică a mașinii. De fapt, acesta este primul lucru pe care îl parcurg rapid atunci când …

Tradiția schimbării anvelopelor de vară

Doar nu credeați că trec de la anvelopele de iarnă la cele de vară doar în funcție de prognoza meteo? Pentru că noi, oamenii din …

Experiența Mokka de ziua mea

Când am fost invitată să particip două zile la Opel Mokka Experience nu știam la ce să mă aștept. Nu pentru că îmi displăcea ideea …

Un nou capitol: emoticar.ro devine cristianaoprea.ro

Acum 6 ani începeam să scriu despre mașinile familiei, căutând o evadare din arhitectura pe care o studiam pe atunci la Mincu. Mi-a plăcut să …