Frână că ne prăpădim!

Uneori, corpul îți pune frână, indiferent de planurile, dorințele sau planificările tale. Nu știu de ce mă mir să descopăr asta, după ce în ultimele 3 săptămâni mi-am trăit viața după o listă: tenis la ora 09:00, interviu la TV ora 14:00, comandă colante pentru Sandero, scrie comunicatul, mergi în oraș să iei colantele, procesează pozele de la testul cu Mini că ai depășit deadlineul cu vreo 2 luni, mergi la garaj să colantezi Sandero, fă prezentarea aia, website-ul celălalt, dă la făcut tricourile cu sponsori pentru Roma, ia licențele, vezi cum e cu asigurarea, fă excelul cu bugetul pentru Rally di Roma, dă-ți seama că nu ai suficienți bani, împrumută-te de bani, plătește înscrierea, mergi iar la tenis, vino acasă și schimbă-te pentru o întâlnire, trimite mail la brandul celălalt, sună pe nu știu cine și ia-o de la capăt. Și asta e cred că 10% din ce a tot rulat creierul meu de la Raliul Argeșului încoace.

Problema nu e lista în sine, nu e ca și cum mi-ar fi dat cineva de făcut toate chestiile de mai sus – asta e #ViațadeAntreprenor, care mai e și sportiv pe lângă. Problema este că le-am făcut pe toate cu un nod în gât, într-o panică în crescendo, într-o continuă răsuflare tăiată de incertitudini – stres. 

Așadar alaltăieri seară am ajuns la Cluj, unde momentan Sean D’Or e expus în zona de rally expo la Sports Festival. Eu nu am ajuns încă până acolo, deoarece corpul meu mi-a dat o pauză forțată. După o criză de plâns că ratez tot festivalul, că nu ajung la masterclass-ul lui Darren Cahil, că nu o să pot vorbi duminică la Sports Talks, am încercat să accept că trebuie să îmi dau reset. 

Îmi doream să îmi joc cât de bine pot rolul de ambasador al festivalului și să descopăr toate sporturile expuse în cele 4 zile. Ironic este că în același timp în doream pe ascuns și 2 zile în care să stau pur și simplu și să nu fac nimic, să nu am grija niciunei liste sau a unui program. “S-a ales” fără mine, așa că acum stau în patul hotelului pentru 2 zile de R&R – nu că aș fi avut nevoie de încă un reminder, dar mi-am dat seama cât de mult contează mentalul și cât de inutil este stresul. Cât de puțin contează planificarea fără o minte limpede și cât de inutil este sportul fără un echilibru în toate celelalte părți ale vieții noastre.

După mult somn, seriale, 57 de minute de Headspace + una bucată carte “Flat Out. Flat Broke” by Perry McCarthy mai târziu, pot spune că mă bucur că am pățit asta acum și nu la unul dintre cele 4 raliuri la care o să particip în următoarele 5 săptămâni. 

  • Ne vedem săptămâna viitoare la Raliul Moldovei Bacău (20-22 iunie), unde voi sta în dreapta lui Radu Luca (da, ați citit bine, o să revin pentru această cursă în locul copilotului) și vom ținti Trofeul Logan din cadrul Cupei DACIA.
  • La final de iunie revin pe partea corectă a mașinii, unde împreună cu Diana vom concura cu Sandero la Rally Sliven (28-30 iunie) – un eveniment tare drag nouă, cu mulți spectatori, probe frumoase și “Shopska, our love”.
  • După o singură săptămână de recovery pe 1-5 iulie, plec spre Odorheiu Secuiesc unde pe 11-13 iulie voi concura la Raliul Perla Harghitei, un alt raliu tare fain din toate punctele de vedere. Întâmplător sau nu, Cornel Șocariciu îmi va fi copilot, exact ca anul trecut. Doar că acum o să ne luptăm cât mai sus în Cupa DACIA, pregătindu-mă pentru asfaltul de la Roma.
  • Apoi, pe 16 iulie #ToateDrumurileDucLaRoma, pentru mine, Diana, Peugeot D’Or, # Motorsport și echipa.

Și având în vedere slalomul printre provocări fizice, mentale și financiare, cred că e un moment bun să vă spun care sunt noii partenerii care mă motivează să le depășesc și care ne susțin în marele nostru proiect din acest an – participarea la etapa ERC Rally di Roma Capitale. Așadar, mulțumim Holiday Club, Health Shop și Școala de Șoferi Teo! Show them some love pentru că fără ei visul nostru de a fi primul echipaj feminin care reprezintă România în Campionatul European de Raliuri nu ar fi fost posibil! 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Cupra Tribe: Formentor facelift 2024

Cupra Formentor întoarce capete pe stradă și provoacă întrebări pe buzele privitorilor. Ce marcă e? Câți cai are? Curiozitatea e justificată, Formentor fiind primul model …

Când montăm anvelopele de iarnă?

Hai să demontăm un mit pe care sigur îl veți auzi foarte des în următoarea perioada: data la care trebuie să schimbăm anvelopele de iarnă. …

Stronger Together – Vitesco Technologies devine Schaeffler

Mulțumesc Vitesco Technologies! Bine ai venit, Schaeffler! 1 octombrie a marcat prima zi a fuziunii dintre Vitesco Technologies și Schaeffler. Compania Schaeffler, lider în tehnologie …

Cupra Tribe: Leon facelift 2024

Poate că sună ciudat, dar acesta este primul Leon pe care îl testez. Când spun “îl testez”, mă refer la un test drive ca jurnalist …